Детски албум 'Фантазия'



Отдавна бях решила, че искам да направя някакво албумче и както често се случва, така и този път се получи съвсем спонтанно, без предварителната нагласа за това. Започнах да оцветявам сладураната с пиленцата, но след като я завърших, си помислих, че би могла да стои чудесно на едно детско албумче, вместо да я правя на картичка. Та така се започна едно чудене какви да са страничките и понеже обичам да има много фантазия в това, което правя, та оттам и името на албумчето, което се получи точно такова-цветно, щуро и забавно. Поне на мен така ми се струваше и понеже исках искрено мнение от някой друг се допитах до най-подходящия човек за случая-сладката ми племеница. Искрено се зарадвах, когато така се заигра с него, че ме предизвика да добавя още няколко странички в последствие. В албумчето може както да се слагат малки снимки, така и детето да си размества страничките, да сменя местата на магнитчетата или да си го декорира с изрязаните цветни елементи.
На една от последните страници съм написала стихче, което е написано специално за Ния-племеницата ми, но тя е по-скоро с цел да се види как би изглеждало написано от мен послание или пожелание за детето, освен ако стихчето не ви хареса и не решите да го запазите като част от албумчетоJ
Тук са снимани част от страничките, като всяка една е декорирана самостоятелно с много желание за цветно настроениеКакто се вижда, албумчето е състарено, което му придава очарованието на скъп спомен, запазен във времето.

***










Коментари

  1. Много настроение носи твоето албумче, Ели! Харесва ми много!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Маги!Много се радвам, че ти харесва, защото наистина се получи много спонтанно и в рамките на три дни бях така захласната по идеята да го завърша, че дори не забелязвах часовете, които се изтъркулваха в обмисляне на поредната страничка и всяка проба-грешка, колкото и не сложно конструиран да изглежда. Особено предизвикателство бяха магнитите, защото се оказа, че първоначалната ми идея не сработи и трябваше да комбинирам с по-силни магнити за да не изпадат от страничките като ги тръснеш лекичко:)Та голяма заигравка си беше, а и идеи за нови различни странички не липсват:)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации