Flower Love

Цветята все по-често заемат централно място във всичко което творя напоследък. Открояват се все повече и това много увлича. След текстилните и хартиени цветя, дойде ред да опитам да направя нещичко и с foamiran. Като за първи път резултатът ми се струва задоволителен, но ще пробвам и други варианти. А посланието ми хрумна преди доста време, но някак си ми допада на проектите с цветя, от които ще покажа още, съвсем скоро. Слънчев следобед от мен. 

P.S. Проектът ми се стори подходящ за КФП на Маги-'Картичка без дизайнерска хартия'-нещо което е типично за картичките, които правя и със сигурност ще се изкуша да вмъкна още нещичко тук:)






Коментари

  1. Śliczny kwiatek, kartka prosta i elegancka :) dziękuję za udział w wyzwaniu FHB

    ОтговорИзтриване
  2. Много, много подходяща е Ели. Цветето ти е станало страхотно! Радвам се, че се включи в моето предизвикателство.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, тепърва се запалвам по цветята, особено тези от фоама:)

      Изтриване
  3. Super jest ten kwiat na tej bazie, prezentuje się bardzo elegancko !!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu DT Foamiran Polska.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации